Cumpără pantofi de pe pantofiori.net

A venit primăvara! Că mult am mai așteptat-o! Ca oricărei oltence care se respectă, mi se pune sângele în mișcare, încep să trepidez, mă apucă curățenia de primăvară! Și viteza: șterge, spală, scoate, pune, freacă, calcă, du la curățat. Nu mai am detergenți, nu mai am loc unde să usuc haniele, nu mai am nimic prin frigider. Așa că, trebuie să dau fuga la cumpărături. Dau să mă încalț. Hopaaaa! Păi eu mai am doar botine prin zonă. Și afară e un soare… de l-aș mânca pe pâine, așa apetisant e!

Și atunci, mă liniștesc. Îmi dau seama că trebuie să procedez cu calm, sistematic, ca o delectare chiar. Îmi trebuie pantofi. Așa că dau drumul la calculator, și încep să caut, ce îmi place mie cel mai mult: pantofi cu toc! Sunt eleganți, tot timpul sunt eleganți, iar eu mai sunt și scundă, așa că, e perfect. Îmi place să văd lumea mai de la înălțime cum spun românii, și dacă natura nu m-a înzestrat cu o statură cât de cît, atunci măcar să mă sui pe tocuri, nu?

pantofiori

Iată-i!  Ce talpă interesantă! Fundiță cochetă și strassuri. Da, da, arată bine. Hmm, așa de bine, că aș mai căuta ceva. Îmi trebuie și teniși. Și sandale. Sandale cu toc. Ooof, aș cumpăra tot magazinul dacă aș putea…

Mă întreb când s-or fi inventat pantofii sau încălțările cu toc. Am impresia că de mult, pe vremea rochilor cu crinolină, pentru a înălța femeia  și a putea da amploare mai mare crinolinelor. Sau mai de demult? În orice caz, au suferit multe schimbări și transformări până să ajungă la formele de azi, și la gradul de comoditate de azi. Poate bărbații se întreabă, cum poate fi comod vreodată un pantof cu un toc cui de 12-15 cm. Ei bine, poate. Nu inaltimea tocului contează, ci modul în care e sprijinită talpa. Dacă talpa este făcută după calpoade corect anatomice, care să nu forțeze piciorul să stea într-o poziție incorectă, atunci acea pereche de încălțăminte va fi la fel de comodă ca atunci când mergi desculț.

Așa că, pentru mine, pantofiori.net este ceea ce mi se potrivește. Dacă îți plac și ție, vino și tu și cumpără!

Leave a Reply

