Flori cățărătoare pe balcon (2)

DSCN1594

A ieșit soarele. Și e un pic mai călduț. Florile, mele, după cum se poate vedea, încep să se cațere, așa cum mi-am dorit. Greu. Tare greu au mai crescut! Jumătate din semințe sunt replantate, cu răbdare, cu speranță. Flori la plic de supermarket, de!

DSCN1600

A fost prima dată când am cumpărat semințe de la supermarket. Au venit într-un plic, și băgate într-o bandă “de hârtie”, puse gata la 10 cm unele de altele – ca să nu fii prea prost și să le semeni prea des. Cică hârtia aia se topește singură și nu aduce decât beneficii. Ei bine, nu se topește așa cum ar trebui, iar planta mică și firavă, deși își înfige rădăcina în pământ, frunzulițele nu pot scăpa din hârtie, și așa că se ridică cu tot cu pământ și cu hîrtia în cap. A trebuit să desfac eu acel material de pe ele, ca să poată să se dezvolte mai bine.

Deci, faceți următoarea manevră: tăiați sau rupeți puțin acea bandă în dreptul semințelor, pentru a le ajuta.

DSCN1605

A, în tot ghiveciul am doar o zorea. Restul, sunt vițe canadiene, și alte chestii, pe care nu le știu după frunză. Voi vedea când vor înflori. Am cumpărat și fertilizator, normal, ca să le creez toate condițiile. Dar, mai am de așteptat.

Oricum, vă țin la curent cu evoluția experimentului meu.

2 responses to “Flori cățărătoare pe balcon (2)

  1. Incet incet..o sa creasca si o sa infloreasca..:)

Leave a Reply

