Flori cățărătoare pe balcon

Ipomoea-tricolor

Mă gândeam că vine vara. De-ar veni odată! Dar și dacă vine, o să murim de cald, iară..

Ce să fac să mai contracarez din căldura etajului 8? Am hotărât să fac pe balcon, o perdea de flori. Adică, flori ce se cațără, ca zorelele, să le plantez, să pun niște ațe agățate de sus, și să le invit să crească, să îmi acopere geamurile. Oricum vor face mai multă umbră decât orice draperie, și vor fi mai răcoroase.
Zis și făcut. Am cumpărat o jardinieră, de probă, am găsit niște semințe de flori cățărătoare, și le-am plantat. Deocamdată sunt în geamul de la bucătărie. E cald, dar chiar și așa, abia au răsărit, plăntuțele sunt lungi și anemice, și nu le place. Nu au soare. Păi de unde, dacă de două săptămâni plouă și e frig, mai ceva ca în decembrie…

Toată ziua mă învârtesc pe lângă ele, le povestesc, mă uit la ele din diferite unghiuri, poate poate or mai fi crescut. Ei aș. Mă țin așa în suspans… În primul rând vreau să văd ce fel de flori vor face, dacă sunt de toate culorile, așa cum promitea pliculețul de semințe, dacă se vor întinde, așa cum mi-am imaginat eu. Că așa fac. Îmi imaginez eu ceva, și după aia, când nu iese, tare dezamăgită sunt.

Le-am fotografiat, să am și un jurnal foto al lor. Dacă vor fi așa cum sper eu că vor fi, vi le voi arăta și vouă, și vă voi spune cum am făcut mai pe îndelete.

3 responses to “Flori cățărătoare pe balcon

  1. Super ideea..si eu m-am gandit ca nu ar fi rau sa am niste ghivece cu flori pe balcon..dar stiu ca voi uita sa le ud..sa am grija de ele..

  2. Da..e acelasi lucru..:)

Leave a Reply

