Eu, ca ambasador Zorilestore.ro

Am hotărât să particip la selecția ambasadorilor Zorilestore.ro. Mi-a plăcut magazinul. E structurat foarte bine, are produse multe, pe toate gusturile. Și dacă tot e ceva de calitate, de ce să nu reprezint ceva de calitate? Pentru că de prostii și prostioare e plină lumea.

Pe lângă asta, îmi dă posibilitatea de a fi într-o competiție pentru a testa ceva. Nu am testat nimic niciodată, nu am răspuns la exit-poll, nu mi s-a cerut părerea în vre-un studiu de piață. Ar fi cazul să mi se îmtâmple, nu?

Și la fel de important, îmi place ideea de a te promova prin bloguri (ca firmă). Folosești oameni inteligenți, care vorbesc corect și care au ceva  original de spus. Este un schimb reciproc avantajos. Magazinul este promovat, blogul este promovat.

În consecință, am hotărât să testez gratuit în cadrul acestei campanii, Papucii Grendha, nr. 38, culoarea negru. Iar după ce îi voi testa, vă voi împărtăși părerile mele. Cât de comozi sunt, cât de eleganți.

Ne auzim în curând!

Leave a Reply

